Utlåning av Häcksax,

Vi har också förmånen att till er som har en liten trädgård att sköta om, och som bor på Förbos gårdar. Så finns det en elektrisk häcksax för er att låna vid behov.

Den finns att hämta på Fårtickan tre, mot att du skriver på ett papper med namn, adress och tid m.m. som du har tänkt låna den - detta för att vi ska veta vart vi ska fråga efter den om återlämnandet mot förmodan skulle dröja. Det kan ju finnas fler som är intresserade av att låna den.

Detta är inget som ligger under hyresgästföreningens ansvar, utan det skriver vi bara här för att sprida kunskap om att den finns.

Gårdsfest

Är det däremot så du/ni vill ordna en gårdfest? Då kan ni få ett ekonomiskt bidrag från oss (Lokala Hyresgästföreningen Skinnefjäll), till mat och andra praktiska ting som kan behövas för en trevlig kväll med era grannar.

Denna hemsida är byggd med N.nu - prova gratis du med.(info & kontakt)